الثلاثاء، 23 يونيو، 2009

انفجروا تصحوا

إذا تريد تركز على بكـــــــــــــــــــــــــــــرة بتتعب

وإذا تريد تتعكز على الماضـي بتطيح على ويــــهــك

وإذا فكرت في اليوم، وكنت اليوم مهموم بتتعــــــــقد

فكر في الأوقات الحلوووووة....
وابكييييييييييييييييييييييييي لو كنت زعلان....
وعاتب اللي زعلوك ...
أصعب شي لما تختنق بعبراتك،... و تطلق غضبك على أشخاص مالهم علاقة!!

اليوم أنا انفجرت وعشان جي أحس برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحـــــــــة
تابعوني برد ادون بايجابية :)


هناك 6 تعليقات:

Hajar Jackoub يقول...

D= في انتظار تدوينيك بإيجابية بعيدا عن الإكتئاب . . . هيك أو هيك راح نقرالك

إيمان يقول...

يا ستى دونى ولا يهمك بايجابيه او سلبيه

هى الحياة كده حبه فوق وحبه تحت

وحشتينا

إيمان يقول...

يا ستى دونى ولا يهمك بايجابيه او سلبيه

هى الحياة كده حبه فوق وحبه تحت

وحشتينا

لجين أبو الدهب يقول...

انا اكتر نقطة لفتت نظرى
اننا فعلا نركز على الاوقات الحلوة فى حياتنا ومش لازم نركز بس فى الاوقات الوحشة او الصعبة اللى عديت علينا ..

وحشتينى يارحيل ولو ان واخدة على خاطرى شوية علشان ما سألتيش عليا فى فترة غيابى كأنى ما غيبت

بس يالا مش مشكلة ..D:

دمتِ بخير ..

ٌرحيـــــــــــــــــــــــل يقول...

أفا يا لجين ما عاش من ينساج، صدقيني أنا ما كنت في تفكيري السليم وما كنت أدخل المدونة وايد،

سامحيني وحمدالله على سلامتج.

تامر علي يقول...

لو كان الانفجار بيجيب نتائج ايجابية... نتمنى لك ايجابية "ذرية... وهيدروجينية كمان " :)))

تحياتي :)