السبت، 22 يوليو 2017

فضفضة مصرية

بما أني أتابع مسلسل مصري هالفترة 
البوست ده حكتوبو بالمصري 
 😍
أيوااااا كدااا كنتي فين يا بت من زمان 
💪

بصوا بأه 
بالصلاة عالنبي 

أنا كنت متدايأة أوي أوي أوووي (أقوى شي) النهاردة

و كنت ناوية أخوووش هنا أهبب الدنيا 
و أكتب و أعيط 
😭😭😭😭
آه أصل أنا لما بخش المدونة دي ببأى غاوية نكد
ربنا ينكد عاللي فبالي ( ما في حد فبالي بس عايبتني الجملة)
💔
البت أوووختي حتتجوز ( زغرودة بصوت فيفي عبدوه)
👰
و كلهم منكدين علي 
و الناس بيبصوا لي بصة وحشة 
و كأن الأطر مافاتنيش و بس 
لأه 
دي بصة زي ما يكون مافيش أطر تاني حيمر 
و المحطة بتاعة الأطر ولعت بجاز 💥💥💥
و خلاص ما بآش في أمل 
 و الكل بيحدف علي كلام أمر من المر 
💣💣💣
وكأن الجواز هو الجنة 
و كأن الراجل اللي أكبر هموووه في الجواز هي اي وضعية حيطبأ في الأول 💏
هو ده اللي حينقزني من الضياع 
 💩💩💩
و النبي دا أكتر المتجوزات موكوسات 
بس أقول إيه؟ الناس دول زي ما يكونش حد مسلطهم علي 
ربنا يسلط عليهم ( بصوت سلوى المطيري)
 👹👹👹
ربنا يعدي الجوازه دي على خير 
بس عارفين حاقه 
دا انا مبسوطه ان البت أوختي حتتجوز أصل طول ما اخواتي البنات ما تجوزوش 
كل الناس بيلوموني 
و انا مالي 

ربنا يا رب كل وحده بتحدف علي كلام زي الطوب جوزها يتجوز عليها 👰👰👰
ومالو زي هي ما بتلوم وحده على أنه فاتها الأطر ما تتشارك الأطر بتاعها مع وحدهم من اياهم
...
هههه والله روقت لما تكلمت مصري
تحمست لازم دلوأتي أأوم أرأص هز يا وزززز بس للأسف ما بعرفشي
زغرطي يا انشراح اللي جاي أحسن من اللي راح😄 

هالمصريين كلامهم دمه خفيف و يفرح حتى والواحد متضايق تحس الكلام فله شمعه منوره
💟

هناك تعليق واحد:

حــبــر ورقــــ ! يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههه


استغفر الله يارب ضحكتني برايهم هم والقطار مالهم